sprzedaż
podmienić nagłówek pomocniczy
diagnoza potrzeb
Każda branża, firma, zespół to inny problem, dlatego najpierw musimy poznać Twoje potrzeby, aby opracować odpowiednie rozwiązanie.
z czym zgłaszają się Klienci
Handlowcy niewłaściwie badają potrzeby zakupowe klientów.
Handlowcy nie docierają do decydentów zakupowych i nie finalizują sprzedaży.
Handlowcy nie potrafią dosprzedać usług/produktów aktualnym klientom firmy.
przykładowe szkolenia
akademia skutecznych sprzedawców
Szkolenie o charakterze warsztatów, którego ostateczny kształt jest uzależniony m.in. od:
- klienta docelowego (B2B, B2C),
- długości procesu sprzedażowego (krótki, czy długi i wieloetapowy),
- specyfiki produktu, który sprzedajesz (materialny, niematerialny),
- czy Twoja firma działa już w oparciu o wypracowany model sprzedażowy.
Dla menadżerów i zespołów sprzedażowych oraz pracowników BOK biorących aktywny udział w procesie sprzedaży.
do 20 osób
stacjonarna lub zdalna
Jako ludzie mamy skłonność do powracania do starych nawyków dlatego, aby zdobytą podczas szkoleń wiedzę utrwalić, po 6 m-cach sugerujemy skorzystanie z naszych szkoleń przypominających (follow up). Odświeżymy Ci wiedzę, ale przede wszystkim porozmawiamy o Twoich doświadczeniach z minionych miesięcy i przeanalizujemy, co uległo poprawie, a nad czym możesz jeszcze popracować.
czego możesz się spodziewać?
- poznasz sposób budowania relacji z klientem,
- poznasz i przećwiczysz prowadzenie rozmowy sprzedażowej,
- dowiesz się, jak budować relacje z klientem nawet, jeśli sprzedajesz „zza lady”.
umów się na bezpłatną konsultację
Jeśli widzisz w swojej firmie obszar do poprawy/nie wszystko działa tak, jakbyś sobie tego życzył, zapraszamy Cię do kontaktu. Postaramy się odezwać jak najszybciej.
Umówimy się na bezpłatne spotkanie on-line lub rozmowę telefoniczną (15-30 min) i porozmawiamy o tym, co możemy zrobić dla Twojej firmy, aby poprawić obecną sytuację.